Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 14 juli 2013

Jag vet

att jag är väldigt dålig på att uppdatera men jag skyller på den svenska folksjälen. Ok? För alltså, i Sverige så ska man ju vara ute om det är fint väder, annars är man typ satan själv, så jag är utomhus, inte på nåt café och bloggar, aight? Men idag har jag vart på bbq, ett helt fcking lamm grillades! Spanien Wtf. Det jag inte klarar med lamm är att det smakar fcking ull?! Ska bli vego till hösten oavsett men seriöst? Alla bara, mm amazing, so tender etc, men smakar fortfarande ULL?! Nja, inte min grej liksom. Gris och ko kan iaf smaka rätt gott även om jag inte är helt ok med hela köttindustrin etc. Men grekiska salladen, tsatsikin, hummusen och brödet var jävligt nice...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar