Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 14 april 2013

Söndag

Väldigt trött idag, fortfarande mycket biverkningar från höjd dos medicin, kombinerat med att jag var helt utan några dagar. Blir så trött så jag fysiskt skakar, håller upp handen för att se och inser att hade jag inte känt att den skakar hade jag inte varit säker för min blick skakar med, jag vet inte helt hur jag annars ska beskriva det, flimrar kanske, eller som på nattklubb när de kör den epilepsiframkallande lampan som släcks och tänds? Suck Suck. Så har varit ute på en kort, regnig kvällspromenad med vovven och nu är det soffa, Lewis och lösgodis, och antagligen ett bad innan jag går i däck.
Har iallafall lyckats vara någorlunda produktiv och läst boken i försäkringsrätt idag, skulle gjort övningar med men det är ingen mening med att ens försöka när min hjärna är så här mycket mos, fattar inget ändå. Är glatt förvånad att jag lyckades läsa överhuvudtaget, även om boken bara var 100 s så är det en prestation och jag får vara nöjd och stolt över det. Vet inte hur mycket som gått in men ett bra försök iallafall ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar