Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

lördag 13 april 2013

"Do you have what it takes?"

Ligger i soffan med mobilen och surfar runt. Kom in på Tyra Banks instagram där hon kör nån "xx has what it takes" "Do you have what it takes?"
Och på det svarar jag, ja! Tro fan det! Kanske inte för att bli modell,alldeles för normalviktig för det (även om det roliga med att ta B12 är att det ökar metabolismen så jag har gått ner lite sen diagnosen) men för vad jag ger mig fan på. Jag gav mig fan på att börja på juristlinjen (men jag trodde väl att jag skulle vara frisk tills jag började när jag ansökte) och det gjorde jag. Och även om jag kämpar som fan, och det är tufft och det är jobbigt och ibland orkar jag inte, så klarar jag det!
I have what it takes to make my dreams come true!
Och det viktigaste, jag kan inte bara klara juristlinjen, jag kan dessutom vinna över de här jävla sjukdomarna! ;) 6-10% (olika källor) blir friska från ME, fibro vet jag inte, men min läkare tror att jag kan bli frisk och då tror vi på honom. Tror bara på honom när han säger positiva saker dock ;)
TGIF! :-) Nu är det jag, soffa, godis och tv. Perfekt fredag för en tjej i fibrodimma! :P

Btw, det här inlägget kändes väldigt klämkäckt. Kommer bli lite av varje i fortsättningen, låt dig inte luras. Funderade på att döpa bloggen till Fibrofi**an men om den mot förmodan kommer ut till allmänheten så att säga så känns det inte 'lämpligt' för en blivande jurist att ha det så. Löjligt kanske men så är det nog i den här världen. Vill ju inte bli jobblös för ett fånigt bloggnamn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar