Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 17 juni 2013

Darrig

Vet inte riktigt hur jag ska förklara det annars, är som om jag får lätta elstöter i händerna och i huvudet då och då, lågt blodtryck kanske? Eller bara att vädret ändras lite och det är lite molnigt och tryckande? Skumt, jobbigt och irriterande iallafall!
En bekant från Stockholm är nere, skönt med lite tjejsnack och nån att sola med ;) mycket att tänka på, försöker komma ut ur mitt huvud och in i min kropp, leva i nuet och inte grubbla så mycket över framtiden. Vet inte vad som händer om två månader och inte hur jag ska kunna påverka det nu så MÅSTE försöka släppa det. Kul helg som kommer om jag orkar, midsommarfirande på svensk restaurant på fredag, trerätters med hjärtat, sen San Juan med alla galenskaper på söndag. Vila fram tills dess ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar