Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 20 juni 2013

Meducin

Ikväll är sista dagen med Cymbalta 90,sen går jag ner till 60 igen. Väldigt stel och trött, rycker mycket på nätterna. Har en stor blåsa i munnen som inte direkt gör livet gladare. Ska försöka göra lite yoga i eftermiddag, tror jag behöver det. Har fått ett program med medicinsk yoga från mamma så kanske det hjälper. Sånt man kan göra lite grann bara.
Har hittat b12-spray på Amazon.co.uk ska försöka få hit det när pojkvännens syster kommer ut. Hoppas det hjälper!
Borde vara pigg och glad med sommarlov i Spanien men just nu så funkar det inte och huvudet håller på att explodera av ovisshet för framtiden. Nästa vecka får jag tentaresultatet iallafall så då vet jag hur det gick. Kanske blir att boka biljett till Svea några dagar i början av augusti, +2000:- för att göra en tenta, tjoho. Tror pappa kommer hjälpa mig i så fall, han hintade om det, söt han är!
Haft ordentlig fibrodimma idag, var tvungen att ta en power nap innan. Hujedamig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar