Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 9 februari 2014

Ut på äventyr! :)

Önska mig lycka till och ett fett adrenalinpåslag! Vilat, suttit i soffan och sminkat mig och det tog på krafterna! Att klara själva eventet ska bli spännande ;) Har sett fram emot detta jättelänge, så hoppas att jag orkar och inte får betala ett alltför högt pris imorgon.
Om 20 minuter kommer min styvpappa och hämtar mig, så åker vi och äter middag och sen ska vi se En skam för Sverige med Magnus Betnér och Soran Ismail på Konserthuset! Så taggad! Men nervös för hur jag ska klara det, och det börjar inte förrän 20.00 så jag kommer inte vara hemma förrän typ 23 :S Herregud, kvart över läggdags för mig ju!
Ska bli väldigt kul att komma ut att göra något för mig, som jag vill göra, som jag har tagit initiativ till och har sett fram emot :) Har missat alldeles för många fester och konserter pga ME och fibro, men det här ska jag göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar