Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

tisdag 29 oktober 2013

Busponnyn har dödat min rygg!

Herregud, min rygg dödar mig, jag måste ha sträckt en muskel eller nåt när ponnyn bockade och busade. Dessutom har jag svinont i halsen, helt svullet. Hoppas det är me:n och inte influensa. Svullna halskörtlar är ju ett av tecknen på att me:n bråkar men det är ju influensatider så man vet ju inte. Väldigt svårt att säga när man konstant har influensaont i kroppen och feberkänsla för att kroppen inte kan hålla rätt temperatur... Det positiva är ju att jag inte känner hur ont resten av kroppen gör ;)
Är på väg till skolan nu iaf, såvida jag inte har skov och fysiskt kan ta mig till skolan så går jag, annars skulle jag vara borta alldeles för mycket. Älsklingen har lovat att åka till apoteket och köpa voltaren till mig tills jag kommer tillbaks iaf, sen blir det liggandes hela eftermiddagen, utom när jag ska ta min b12-spruta. Hoppas att den hjälper lite, har ju känt mig lite piggare sen förra veckan iaf! Och imorgon blir det 75 min yoga innan skolan för att stretcha ut kroppen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar