Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 9 oktober 2013

Skov och plugg går inte ihop...

Nej du, hur länge har det här skovet hållt på egentligen? Två veckor? Mer? Jag har så ont och är så trött. Det blir sakta bättre men otroligt sakta och så fort jag gör något så sugs den lilla energi jag har ut ur mig. Har inte gått till skolan idag men har iallafall lyckats läsa en hel del och känner trots allt (peppar peppar) att jag börjar få koll på det här och kanske kan lyckas vara aningens förberedd tills på fredag. Fick för övrigt 9 av 10 poäng på förra tentan, den som var innan skovet dvs för tre veckor sen imorgon. Så jag hoppas att jag kan klara denna hyfsat, får jag iallafall godkänt (5p) så får jag ju 7p i snitt vilket är bra :) så jag får bara försöka mitt bästa och ser fram emot fredag kväll när tentan är avklarad och vi ska kolla på fotboll, dricka öl och äta burgare med syrran och hennes pojkvän. Jag är så glad att min älskling är hemma, det hjälper <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar