Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 7 april 2014

Ibland är det sjukare än vanligt

Som nu. Inte ME:n. Eller. Kan ju vara följd av eller nåt och ME:n blir mycket värre med men nu är det magkramper för hela slanten. Tja, och lederna känns som att nån har slått på dem med en hammare.

Började igår, kramper högt upp. Som för två år sen. Då låg jag inlagd på kirurgakuten i ett dygn med dropp och paracetamol. Sen blev jag utskriven. Så igår när jag märkte att frukosten inte hjälpte utan snarare stjälpte så bestämde jag mig för fasta och paracet. Pratade med en sköterska på 1177 på kvällen. Hon tyckte jag skulle äta lite milda snälla saker. Gjorde inte det igår (var så sent och hade fastat så länge) utan började försiktigt idag. Har gått sådär. Har fortfarande lite kramper till och från, inte lika illa som igår men...

Och jag skulle på fotboll idag :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar