Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 16 oktober 2014

Ynkepynk

Hade tänkt fortsätta min "berättelse" men det får vänta tills jag mår lite bättre. Är nu utslagen efter magkramper (som peppar peppar börjar ge sig) som såklart förvärrat alla andra symptom. Hade redan svullna lymfkörtlar i halsen (dvs ont för er som inte vet) och nu kan jag knappt tvätta armhålorna så ont gör det när lymfkörtlarna där svullnat. Vet att det är illa när de också sväller upp, måste försöka vila. Får migränkänningar av typ all stimulans, så ingen tv, inga spel, inga sociala medier (fast det sistnämnda går minst dåligt så jag fuskar). Försöker gosa med marsvinen som bara "nej, men vi sätter oss i andra änden av soffan och kissar lite istället. Du menar att handduken var för att kissa på? Ojrå, synd!" Så jag får väl gå in i sovrummet och lägga mig istället, mår dåligt av lukten av galltvål och vanish som jag tvättat bort kisset med. Superbra dag med andra ord. Lär spasma så jag inte kan sova heller, love my life ♡ #blessed 😡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar