Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 23 september 2013

Klarade av en lång tuff dag med ett fantastiskt avslut!

Lång dag i skolan idag, vilket är ovanligt för de brukar ge oss tid att läsa halva dagen och föreläsning bara på fm eller em, eller inte alls. Så mycket eget jobb och disciplin på juristlinjen och för mig med fibro passar det ju väldigt bra för då kan jag hem och vila. Har nog kanske blivit lite för lite läsande på sista eftersom jag inte vill pressa mig för mycket och haft så mycket annat runt om, men dagar som denna när jag är borta från hemmet över 12 timmar passar ju inte mig och min fibro alls.
Dock var det självpåtaget det sista, valde nämligen att inte åka hem efter skolan kl 4 utan stannade kvar i stan för att sedan bjuda pappa på förstklassig fotboll, IFK-AIK! Superbra match, grym stämning, grymma spelare, åh så bra! Men nu är jag hemma, trött och har svårt att varva ner. Matchen var dock guld värd, hoppas bara jag inte mår helt kasst imorgon för då är det 9-15 i skolan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar