Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 26 september 2013

Ljuset uppbränt

Jo det är väl det som händer om man bränner ljuset i båda ändar, det brinner till slut ut. Från att ha känt mig lite stel innan träningen till att känna mig bättre efter träningen och två timmar senare mår jag piss. Tror inte det är pga träningen, iaf inte bara därför, utan också för att temperaturen har sjunkit och det påverkar mig så enormt mycket när jag blir kall. Hade glömt hur kall malmstenssalen är på hösten/vintern. Känner mig som om jag fick influensa på två sekunder, tung i huvudet, ont överallt och helt slut.
Så jag gick från föreläsningen i andra pausen för jag insåg att jag ändå inte fattar nåt, så ska jag hem och äta och sova lite innan matchen och klä mig väldigt varmt till den. Har ju redan biljett, och jag har dessutom hand om syrrans biljett med så måste ju gå, men kanske åker hem i första halvlek om jag mår dåligt. Imorgon hoppar jag nog skolan och åker direkt hem till mamma efter att jag varit på Clinique. Skönt med helg snart med andra ord.

Helvete,skriver detta på vagnen och så fort dörren öppnas får jag svinont av den kalla vinden och nyss när en kille snubblade till och satte ut handen för att ta emot hamnade den på mig och det känns ju som att jag fått en smäll av ett basebollträ på skuldran istället för att han bara nuddade mig i prinicip. Gör fortfarande ont fem minuter senare JÄVLA FIBROSKIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar