Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 9 januari 2014

Skitsjukdom!

Vet inte hur jag ska börja. Hela situationen gör mig deppig. Jag har, som sagt, blivit sämre och sämre hösten och vintern. Nu, trots sjukskrivning, är det så illa att jag knappt klarar att ta mig utanför dörren. Senast jag försökte kraschade jag rejält, fick så ont och var så trött av en pytteliten promenad att jag nästan inte kunde andas. Fick inte tillräckligt med syre men gjorde jätteont och var väldigt ansträngande att dra djupa andetag.
Försöker få tag på min läkare på Gottfrieskliniken för att se om jag kan få remiss till rullstol och ev färdtjänst. Så att jag kan komma utanför dörren iaf!
Min läkare på vårdcentralen är så ohjälpsam, måste byta men orkar inte. Fick brev från fk att han hade skrivit ofullständigt sjukintyg (tro fan det, stod typ inget på det), trodde han iaf skulle kunna det!

Har ställt in akupunktur, nu ställer jag in släktkalas i helgen och mitt liv är min lägenhet. Gjorde frukost imorse med en stol som gångstöd, det ska man alltså behöva för att hålla upp lite flingor och göra en kopp te. En stol att hasa mig fram med och sitta på när jag gör frukost. Fyller jag 25 eller 85 i år, har så svårt att minnas sånt... >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar