Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 13 januari 2014

Väntar

Sitter (halvligger) i soffan och väntar på att doktorn ska ringa. Försöker jag mig in i duschen kommer han garanterat ringa då, å andra sidan, sitter jag och väntar hela dagen kommer han väl inte ringa alls. Hoppas hoppas att han kan hjälpa mig och skriva remiss till rullstol. Annars får jag väl hyra en i Spanien och/eller köpa en här i Sverige.
Vill bara ha en enkel rullstol så älsklingen kan putta ut mig på promenad och så att jag kan hänga med ner till stranden och på tapasrunda när vi är i Spanien. Ska åka nästa fredag och jag är så nervös. Har ju inte varit utanför dörren sen katastrofen för en och en halv vecka sen när jag kollapsade efter en mini-promenad. Men nu har jag ökat dosen Cymbalta och börjar känna mig lite bättre. Ska ta en b12-spruta idag och sen hoppas jag att jag kan orka mig in och hämta ut mitt pass imorgon. Just nu är jag helt väck dock, så trött att jag knappt kan andas. Bröstkorgen orkar liksom inte. Ögonlocken hänger... Snälla doktorn, ring snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar