Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

fredag 17 januari 2014

Ett steg längre ner.

Ja... Har gett upp försöken att gå ut. Klarar inte att ta mig så långt som till spårvagnshållplatsen. Klarar inte ens att ta mig runt parkeringshuset. Trodde det skulle bli bättre men tydligen är detta ytterligare ett av de "permanenta" skoven som har kommit i höst/vinter. Jag tror det är ett skov som kommer gå över på nån vecka men sen får jag acceptera att det är så numera.
Ingen doktor har ringt, får avboka at.
Syrran ska hjälpa mig hämta ut mitt pass och köra oss till flygplatsen. Olika dagar alltså. Så får jag väl hyra en rullstol i Spanien. Man kan tydligen få rullstol på flygplatsen med? Måste be sambon be sin pappa hämta oss på flygplatsen, buss är ju uteslutet, speciellt med byten. Alldeles för trött. När jag måste stå och gå, typ i köket så använder jag en stol som stöd när jag går och sätter mig så fort jag ska vara på samma ställe. Måste nog fixa hembesök för at ändå, hade ju inte kunnat ta mig dit. Ja jösses.

Hej, jag har en kronisk sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar