Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

fredag 7 mars 2014

Oops, I did it again...

Gjort alldeles för mycket idag! Fått arbetsstol av at och ny toa av bovärden för den gamla läckte. Sen kom pappa och fikade, vi åkte till Ikea där jag åkte runt i rullstol med påkopplad vagn. Och sen kom idiotin. En snabbis in på netonnet och systemet. Motion för hela månaden. Idiot. Är helt jävla väck nu.
Pojkvännen står och svär över vardagsrumslampan som krånglar, tror han gav upp nu. Jag ligger halvdöd på sängen. Kan knappt gå, höll på att ramla när jag vinglade som en full anka till vardagsrummet för att försöka hjälpa till. Huvudvärk som heter duga, feberkänsla och ont i hela kroppen. Idiot. Man ska inte "bara", man ska inte "passa på". Inte med ME. Jag ville vila innan vi åkte (jobbigt att fika ju!) men det hann vi inte. FÖR DET GÅR JÄTTEMYCKET PARKERINGSVAKTER HÄR UTE PAPPA! Det borde ju göra det med tanke på alla bilbränder men nej då. Hade ju hunnit ligga ner fem minuter. Men det var snällt av honom att köra och att köpa en juicer i födelsedagspresent till mig.
Ska sova lite nu men jag vill inte? Vill göra nåt annat, typ ta ett bad eller mysa, inte ligga här och ha apont och drömma mardrömmar. Blä. Dumma ME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar