Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 19 december 2013

:-S

Är så trött och sliten. Orkar ingenting, min pojkvän klagar på att jag bara sitter med ipaden, nu vill jag mest sova men kan inte. När jag gör nåt är det fel, när jag inte gör nåt borde jag göra nåt. Vet inte vad som förväntas egentligen? Försöker så gott jag kan, det är inte mycket så kanske inte gott nog?
Inget vatten hemma heller som pricken över i, och båda är förkylda. Blä. Vilket pepp inlägg, precis som jag. Sjuk och förvirrad och lite ledsen. Fick ett mail från studievägledaren som var helt åt helvete, hon är ju totalt inkompetent! Sa att hon inte visste om jag skulle kontakta csn, så där var hon ju ärlig iaf, men fortsatte med att skriva att jag skulle tacka nej till min plats om jag inte ska plugga vilket hade varit katastrof ekonomiskt för är jag inte student får jag inte sjuk-csn. Fy fladen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar