Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 16 december 2013

Snabb uppdatering

Jag lever, nätt och jämt ;) Är förkyld som en tok och det har satt sig mycket i hals och mun så jag har svårt att äta och svälja. Eller satt sig i huvudet och slemhinnorna kanske är mer riktigt. Aj, helt enkelt. Så om uppdateringarna är lite sparsamma för tillfället är det därför. Ska försöka ta mig in till stan idag, ska försöka få en akuttid nånstans och få slemhinnorna kollade på. Inte normalt det här. Och passa på att köpa julklappar när jag är i stan, haha. Bra idé eller hur? Men vet inte när annars det ska bli av, har så mycket nu innan jul, åker till Oslo på fredag så det måste vara klart innan dess och har annat för mig resten av veckan. Vojne vojne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar