Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 31 juli 2014

Drömmar

De på natten och de på dagen... Drömmer varje natt, ofta blir det obehagligt men inte regelrätta mardrömmar. Inatt drömde jag om en episk bokserie som hela familjen blev fast i och läste. Fantasy (såklart). Levde mig in i och hamnade i boken i drömmen, sen blev den lite läskig. Vaknade och googlade bokserien men självklart finns den inte på riktigt :( Borde skriva den själv och tjäna multum ;) plus få reda på hur den slutar!!!

Är på "semester" hos mamma. Hon bor 500 meter från havet och har stor trädgård. Jag och marsvinen stormtrivs! :) Så skönt att kunna vara UTE! Får mig att längta ännu mer efter att bo i radhus, får så mycket mer livskvalitet av en trädgård...
I söndags rullade mamma ner mig till havet och hjälpte mig i. Sa åt mig att ligga ner och höll mig, drog runt mig lite. Det var lite kyligt för mig, blev sval för första gången på denna sommaren! Och det hjälpte min ryggsmärta tillfälligt. Nu är den tillbaks såklart, gör ont så jag blir illamående, samma med handlederna.
Skönt att vara här och bli lite bortskämd men längtar hem till min älskling nu. Åker hem på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar