Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 27 november 2013

Försämring

Är väldigt arg på sjukgymnasten jag var hos igår, min rygg är helt förstörd. Känns som att jag har ett stort blåmärke över hela ryggraden. Och nacken är inte heller glad. Helt illamående av smärtan.
Självklart går detta ut över resten av kroppen med, så har enorm feberkänsla och sitter och kallsvettas på spårvagnen på väg till skolan. En kompis frågar ibland varför jag kommer till skolan när jag har så ont, men om jag var hemma varje gång jag har ont eller extra ont så skulle jag aldrig vara där! Så jag stannar hemma vid skov, endast när jag inte fysiskt klarar att ta mig dit. Får se om jag klarar att stanna idag, men jag behöver verkligen för vi måste fixa ett ämne för uppsatsen och skicka in pm om det.
Idag går iallafall spårvagnarna som vanligt och jag fick sittplats. Vet inte om jag fysiskt hade klarat att stå idag så det är bra. Eller, jag klarar ju för det mesta det jag måste klara men ändå.
Jävligt bitter på gårdagen, när jag precis börjat bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar