Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

tisdag 12 november 2013

Uppe med tuppen

Eller förresten tror jag tuppen tog sovmorgon, det är fortfarande mörkt och det spöregnar, tuppen sover. Börjar så sakteliga ljusna ju närmre stan jag kommer. Ska ha dubbelföreläsning idag, slutar vid lunch och sen ska jag på sjukgymnastbehandling, typ massage, känns spännande, hoppas det hjälper. Om inte är det dags för b12 idag så det kanske piggar upp mig.

På torsdag ska jag till Gottfries igen, har fått en ny läkare på min begäran. Hoppas att han är bra, han är inte lika utskriftsvänlig sa receptionisten. Bra! Vi hoppas på att vi är mer kompatibla än jag och dr morfinplåster! ;)

Har väldigt mycket smärta och trötthet för att inte vara inne i ett skov, hoppas verkligen sprutan fokuserar mig och piggar upp mig, det behövs!

Sjukt full spårvagn, det positiva med att bo en bit från stan är ju att man iallafall nästan alltid får sittplats på morgonen, inte som de som tränger sig på i gamlestan och står som packade sillar. Usch. Jag blir lätt klaustrofobisk även fast jag sitter ner, "skyddad". Andas lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar