Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 25 november 2013

Rätt smärtfri idag!

Bortsett från händerna har min kropp varit helt ok idag, så otroligt skönt! Möjligtvis lite värk men det är ju ingenting jämfört med smärtan som gjort mig tårögd det senaste. Hoppas det håller i sig ett tag, om inte är jag iallafall tacksam för idag. Naturligtvis blev jag... Svårt att säga tröttare för jag är ju supertrött hela tiden, men nu när smärtan inte höll mig vaken somnade jag på soffan några timmar i eftermiddags tills min fantastiska pojkvän väckte mig och hade fixat middag åt mig. Jättegod thai-inspirerad quorn-och rotfruktsgryta, mumma. Han är bara så bäst, vad hade jag gjort utan honom? Sån tur att jag hittade honom och att vi vågat satsa och ta oss igenom de svårigheter vi mött. <3
Så idag är jag tacksam för respit från smärtan, sovstund på soffan och underbar pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar