Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 20 november 2013

Godmorgon

Igår hade jag alldeles för ont och var för trött för att blogga. Skulle varit på två föreläsningar, en 10-12 och en 13-15. Kände redan när jag vaknade att det inte skulle gå så bra, hade väldigt lång startsträcka och ont och trött överallt. Satte på de stora handledsortoserna men det hjälper ju inte nämnvärt, speciellt inte som det är fingrarna som gör mest ont. Struntade i att ta med datorn eftersom en kompis är mitt anteckningsstöd och får betalt för att skicka sina anteckningar till mig och tänkte att jag försöker bara gå och lyssna. Klarade första övningen men hur mycket jag tog in vet jag inte. Det ligger väl där nånstans.

Sen var det helt omöjligt, så jag åkte hem, satt lutad mot fönstret på spårvagnen för jag klarade inte att hålla mig upprätt.
Hur jag lyckades gå hem är ett mirakel, sista biten bara gick jag och undrade vilka ben som gick under mig, jag kunde ju känna att mina inte hade några krafter kvar men de har benen gick på.
Var sjukt rädd för att ramla för jag var så ostabil så ska nog köpa en käpp nu och inte vänta tills den 25e. Suck.

Lång startsträcka idag med, ville fortsätta sova men det gör för ont.
Hoppas jag blir lite piggare och positivare snart men just nu är det svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar