Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 27 april 2014

Vårsol

Att solen kan göra en både trött och glad. Känns som att det är svårare att hålla sig vaken nu när solen och våren kommit. Eller så är det för att jag är ute mer, vilket ju tröttar ut mig.
En vän var och hälsade på idag. Vi gick på promenad med hennes hund (hon körde mig, jag höll hunden.). Jättemysigt,  och jag fick tulpaner :D
Känner mer och mer att elrullstol är ett måste, folk kan inte hålla på och köra runt mig hela tiden! Men som vanligt är ju läkaren oanträffbar 24/7. Ringde i tisdags, får ringa igen imorgon.  Alltid lika kul att jaga läkare. Hon har skickat remiss till neurolog så jag har fått en tid, men inte skickat sjukintyg till fk?! Kom igen, det är aningens viktigt! Och måste göras när hon precis träffat mig annars kan mitt tillstånd ha ändrats enligt fk som inte fattar grejen med kronisk...
Trött, uppgiven, men ändå glad, skrutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar